un moix és un gat

versió un rap és un peix (Ossifar)IMG_1349pb

2 thoughts on “un moix és un gat

  1. Molt bé per es fotoblog, m’ agrada es format.
    Aquesta i sa des caragol son ses dues fotos que més m’han agradat (son sa mateixa foto amb diferents personatjes).
    Sa de HDR no m’agrada gens. No li puc en aquets processats.

    Que puguis posar moltes fotos més!

    • jajaja mira per on però coincidim amb lo de s’HDR a jo tampoc m’agrada (sobretot es qui n’abusen molt a ses seves galeries no els i puc!!) però en volia posar una d’extremada (extreme) per veure sa repercussió social que adquiria i en afecte o he aconseguit (s’han fet realitat es meus pensaments) i és q si de mitja es meu blog rebia unes 50 visites diaries ahir a sa foto HDR en va rebre més de 150…

      Per tot lo de més gràcies iii supòs que no les acabaré! es problema es que m’he n’enfarti…

      Salut!

      PD: cada dia fag sa passadeta per es teu i es den tiago reure, crec que està molt bé crear un hàbit de “visites” a sa “mateixa” hora i diariament!

Deixa un comentari

